سرمربی و سه بازیکن فینالیست ایران در برنامه سکو.


A.Darvishi

سرمربی و سه بازیکن تیم نونهالان پارس برازجان به نمایندگی از همه مجموعه تیم نونهالان پارس در برنامه زنده سکو تولید سیمای مرکز بوشهر حاضر شدند..

سرمربی و سه بازیکن فینالیست ایران در برنامه سکو

پس از فینالیست شدن تاریخی باشگاه پارس برازجان در رقابتهای لیگ برتر نونهالان ایران حالا همه نگاهها در استان بوشهر و حتی کشور به سمت این باشگاه سازنده رفته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پارس برازجان 4 مهمان برنامه تلوزیونی سکو شبکه استانی بوشهر از تیم فینالیست لیگ برتر نونهالان ایران بودند.

اصغر ایمان نژاد سرمربی جوان و خوش آتیه باشگاه به اتفاق کاپیتان مجتبی معصومی نژاد ،ابوالفضل رجب زاده و امیر محمد بدخش در استدیو برنامه سکو مقابل مجتبی صالح احمدی نشستند و پیرامون مسائل مختلف صحبت کردند.

ایمان نژاد سرمربی بی ادعا اما با دانش برازجانی در این گفتگوی تلوزیونی این صعود را حاصل سالها تلاش یک مجموعه در برازجان دانست و عنوان کرد:از روزی که تمرین ابتدای فصل را استارت زدیم به صعود و فینال فکر میکردم.در مرحله گروهی فولاد خوزستانی را بردیم که سالهاست یک ابرقدرت فوتبال پایه می باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از روز باشکوه مردم برازجان و استان بوشهر در ورزشگاه مهدوی تصریح کرد:سپاهان اردوی روسیه و زنیت را پشت سر گذاشت اما ما در تعطیلات عید در برازجان فقط تمرین کردیم.یکدلی و تلاش این مجموعه خصوصی می تواند الگو باشد.برای فینال هم برنامه داریم تا بتوانیم تاریخ جدیدی در فوتبال استان بوشهر رقم بزنیم.   

گفتنی است سه بازیکن یاد شده نمایندگان همه بازیکنان مستعد پارس در تیم نونهالان می باشند که در برنامه سکو حضور پیدا کردند.

 


دیدگاه ها
دیدگاه کاربران