دکتر رضایی در جمع مسئولین باشگاه پارس برازجان:برای من افتخار است که تیمی از برازجان در فینال لیگ برتر حضور دارد.


fazel ghanbarpor

فینال لیگ برتر نونهالان و درخواست مسئولین باشگاه پارس برازجان از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی.

دکتر رضایی در جمع مسئولین باشگاه پارس برازجان:برای من افتخار است که تیمی از برازجان در فینال لیگ برتر حضور دارد

در پایان فینال لیگ برتر نونهالان ایران که با نایب قهرمانی پارس برازجان همراه شد دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای  اسلامی در کنار مدیریت و بازیکنان پارس برازجان حاضر شد و پای درد و دلهای سرمربی و مدیر فنی این باشگاه نشست.

غلام دلگرم مدیر فنی آکادمی و باشگاه پارس برازجان ضمن تشکر از حضور دکتر رضایی در جمع بازیکنان تیمش اعلام کرد:این خانواده ها که هم اکنون در کنار بازیکنان  هستند ،حامیان اصلی ما هستند.دست دوستان در هیات فوتبال شهرستان و استان درد نکند که کنار ما بودند اما ما در این مجموعه چشم انتظار حمایت بیشتری هستیم تا برای خدمت به شهر و دیارمان آمادگی بهتری داشته باشیم.

دلگرم ادامه داد:فولاد خوزستان با یک بودجه عظیم مقابل ما بود اما پارس با بودجه شخصی دکتر گودرزیان راهی فینال لیگ برتر نونهالان ایران شد.ما در برازجان ورزش و تحصیل را در کنار هم قرار داده ایم تا شاهد رشد بچه های استان و شهرستان شویم.آینده بچه های برازجان و استعدادهای منطقه در گرو حمایت مسئولینی مانند دکتر رضایی است.

مهندس دلگرم تاکید کرد:اگر عنوان میکنیم دشتستان بزرگ باید همه جوره این بزرگی ثابت شود.توقع ما از مسئولین شهرستان این است حالا که ما دو تیم در لیگ برتر نونهالان و لیگ برتر نوجوانان ایران داریم و کارخانه بازیکن سازی ما در حال پیشروی است برای بهبود وضعیت باشگاه سازنده ما گامهای موثر تری برداشته شود.

در ادامه این گفتگوی دوستانه دکتر رضایی با بیان اینکه من بنا به وظیفه و حمایت از تیم دیارم کنار شما هستم از حضور باشگاه در فینال لیگ برتر احساس غرور میکنم. شرمنده این مجموعه هستم و بابت کوتاهی ها عذرخواهی میکنم اما تا جایی که دستم رسیده کنار تیم و باشگاه بوده ام.از این جهت که تیمی از برازجان به فینال لیگ برتر نونهالان ایران رسیده حس خوبی به من داده است.این بچه ها باید به تیم ملی برسند تا دل همه ما خوشحال شود.هر وقت دوستان در مجموعه پارس کمکی خواسته اند در حد توان کنار باشگاه و مسئولینش بوده و هستم.در بحث نور ورزشگاه برازجان اعتبارش جذب شده و پیش بیینی می شود در ماههای آینده این نقیصه مرتفع شود.   


دیدگاه ها
دیدگاه کاربران