نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان ایران / پارس برازجان با شکست سپاهان اصفهان به فینال رسید /.


A.Darvishi

بازی برگشت تیمهای پارس برازجان و سپاهان اصفهان از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان ایران با پیروزی و صعود پسران برازجان همراه شد..

نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان ایران / پارس برازجان با شکست سپاهان اصفهان به فینال رسید /

بازی برگشت تیمهای پارس برازجان و سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر نونهالان ایران با برد دراماتیک برازجانی ها همراه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پارس برازجان ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر میزبان جدال دو تیمی بود که یک طرف باشگاه خصوصی پارس و طرف مقابل باشگاه بزرگ اصفهانی سپاهان به مصاف یکدیگر رفته بودند و نتیجه تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه و همچنین 120 دقیقه 2بر1 به سود شاگردان ایمان نژاد خاتمه یافت اما در ضربات پنالتی پارس برازجان 3بر0 پیروز شد.

در نیمه اول وزش با شدید باعث شد تا موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشود اما در نیمه دوم روی یک غافلگیری دروازه پارس باز شداین گل را کارا نصیری برای سپاهان به ثمر رساند.تعویض های مفید کادر فنی و فشار بیش از هزار نفر هوادر پر شور، شب دراماتیک فوتبال دشتستان را رقم زد.

شایان محمدزاده از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.ورزشگاه یک صدا پسران با استعداد پارس برازجان را فریاد میزدند تا اینکه آریا شفیع دوست ستاره این هفته های پارس با ضربه کاشته ای به یادماندنی دروازه سپاهان اصفهان را باز کرد.این گل ادامه راهی بود برای رسیدن به رویای فینال لیگ برتر نونهالان ایران که برای اولین بار در تاریخ فوتبال بوشهر بنام پارس برازجان رقم خورد.

تدبیر کادر فنی در ضربات پنالتی هم کارساز شد و تعویض دروازبان نقطه عطف بازی شد .

پارس برازجان در ضربات پنالتی با نتیجه 3بر0 پیروز شد و حالا آکادمی پارس و پارسه با فینالیست شدن در لیگ برتر نونهالان ایران پاداش زحمات چند ساله خود را میگیرد.   


دیدگاه ها
دیدگاه کاربران